Tuesday, March 6, 2012

ကံကိုေတာ့ ယိုးမယ္မဖြဲ႕ခ်င္


နံနက္ခင္းရဲ႕ ေနေရာင္ျခည္က ကၽြန္မရဲ႕အခန္းျပတင္းေပါက္ကေနတဆင့္ ကုတင္ေပၚကို က်ေရာက္လာသည္။ ေနေရာင္ျမင္မွပဲ မိုးလင္းေနၿပီဆိုတာ ကၽြန္မသိလိုက္ရ၏။ မေန႕ညက အေရးႀကီးေသာ ပြဲတစ္ပြဲရွိရ်္ အိမ္ျပန္ေနာက္က်ေသာေၾကာင့္ အိပ္ယာထေနာက္က်ေလသည္။ နာရီကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ နံနက္(၉)နာရီေတာင္ေက်ာ္ေနၿပီ။ ဒီအခ်ိန္ဆို သူ႕ဆိုင္တြင္ လူအမ်ားအျပားေရာက္ေနေတာ့မည္။
ဆိုင္သို႕မသြားခင္ မ်က္ႏွာသစ္ သြားတိုက္ရ်္ ဘုရားအရင္ရွိခိုးလိုက္သည္..။ ဆိုင္သြားမည္ ဆိုကတည္းက ဘာမွ မဖီးလိမ္းမျပင္ဆင္လို႕မရ…. မွန္တင္ခံုေရွ႕တြင္ အက်အနထုိင္ရ်္ ျပင္ဆင္လိုက္သည္။ ပါးေပၚရွိ ၾကမ္းတမ္းေသာ အေပါက္ငယ္အခ်ိဳ႕အား မိတ္ကပ္ျဖင့္ဖံုးရင္း ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ၾကည့္အေကာင္းဆံုး ျပင္ဆင္လုိက္သည္။ မွန္ထဲရွိ ကိုယ့္ပံုရိပ္အား ေသခ်ာစြာၾကည့္ရင္း သည္ေလာက္ဆို အိုေကပဲဟုေတြးရ်္ ဆိုင္ရွိရာဘက္သို႕ ထြက္လာခဲ့ေလသည္။
ဆိုင္သို႕အေရာက္တြင္…..


“ဟယ္…. တို႕မာမီ သိပ္လွေနပါလား………”

“မာမီရယ္ အရမ္းလွေနတယ္…သမီးတို႕ကိုလည္း မာမီ့လို ျပင္တတ္ဆင္တတ္ေအာင္ သင္ေပးရမယ္ေနာ္….”
ကၽြန္မတစ္ခ်က္ပဲၿပဳံးလိုက္တယ္… ကိုယ့္ရဲ႕ Customer ေတြေရွ႕မွာ စပ္စလူးျဖစ္ေနလို႕မရဘူးေလ..။ ဒီလိုအေျခအေနေရာက္ေအာင္လည္း ကိုယ္ကမနည္းရုန္းကန္ႀကိဳးစားလာရတာ..။ မာမီဆိုတဲ့ ဂုဏ္ပုဒ္တစ္ခုကိုရဖို႕ ကၽြန္မရဲ႕ဘ၀ေတြေပးဆပ္ခဲ့ရတာ ကၽြန္မပဲသိေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။

*************************

“ကဲသမီးတို႕ေရ…. Customer ေတြကို ေသခ်ာဂရုစိုက္ေပးဦး….”

“မိလႈိင္…ငါ့ကို မေန႕က စာရင္းေတြလာရွင္းပ…”

“ဟုတ္ကဲ့ပါ မာမီ……”

          မိလႈိင္ စာရင္းစာအုပ္ေလးကိုင္ၿပီး ကၽြန္မေနာက္ကိုလိုက္လာ၏။ ထိုေကာင္မေလးက ကၽြန္မရဲ႕လူယံုဆိုလည္းမမွားေခ်။ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ကၽြန္မဆီေရာက္လာၿပီး ပညာသင္ယူေနျခင္းျဖစ္သည္။ အမွန္ မိလႈိင္၏နာမည္အရင္းမွာ လိႈင္ထြန္းျဖစ္သည္။ ေခၚေနက်ဆိုေတာ့လည္း ႏႈတ္က်ဳိးသြားျခင္းျဖစ္သည္။ ဒီလိုေနရာမ်ဳိးမွာ ကိုလႈိင္ဟုေခၚလွ်င္လည္း အားလံုးရယ္ၾကမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မိလႈိင္လို႕ ေခၚျခငး္သည္ အေကာင္းျဖစ္မည္ဟု ကၽြန္မထင္သည္။

“မိလႈိင္ ညည္းဘာျဖစ္ေနတာလဲ…မ်က္ႏွာလည္းမေကာင္းဘူး…”

“ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး…မာမီရယ္….”
မ်ည္ရည္ေလးစမ္းစမ္းျဖင့္ေျပာေသာ မိလႈိင္ကိုၾကည့္ရ်္ ကၽြန္မေယာက္်ားစိတ္က နည္းနည္းထၾကြလာမိသည္…။

“ေျပာစမ္းပါေအ…ညည္းကလည္း အိုက္တင္ခံေနေသးတယ္…”

“ကြဲေနတာ မာမီေရ… ကြဲေနတာ….”

“ဘာေတြကြဲေနတာလဲေအ… ညည္းကလည္း ရွင္းရွင္းလင္းလင္းေျပာပါ…”

“အသည္းကြဲေနတာ မာမီရဲ႕…. ”

“ျဖစ္ရျပန္ၿပီ…. ဒီအရြယ္မွာ ဒီလိုပဲ ဆင္ျခင္ေပါ့ေအ… ညည္းတို႕ကလည္း ေနာက္ဆံုးညည္းတို႕ဆီက ခ်ဴသြားမွာပဲ…. ဒါပဲ …က်ဳပ္သြားစရာရွိလို႕ ဆိုင္ကိုေသခ်ာၾကည့္ထားလိုက္….”

ရုံးခန္းထဲကေန ကၽြန္မေၾကာ့ေၾကာ့ေလး အျပင္ကိုလွမ္းလိုက္သည္…။

“သမီးတို႕ေရ…..ေသခ်ာလုပ္ေပးလိုက္ၾကေနာ္…. မာမီအျပင္သြားဦးမယ္….”

ဒီေန႕ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ ခ်ိန္းထားသျဖင့္ ကၽြန္မ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ နာမည္ရ စားေသာက္ဆိုင္တစ္ခုသို႕ သြားရမည္။


***************************

          ကၽြန္မရဲ႕ႀကိဳးစားမႈရလာဒ္ေတြေၾကာင့္ ကၽြန္မတြင္အေတာ္အသင့္ျပည့္စံုေသာ ဘ၀ကိုေရာက္ေနၿပီ။ အိမ္ပိုင္း ၊ ကားပိုင္အျပင္ မိသားစုကိုပါ လိုေလးေသးမရွိေထာက္ပံႏိုင္သည္။ မိတ္ကပ္ေလာကတြင္ ဆန္းသစ္ေအာင္ ဆိုသည့္ နာမည္တစ္လံုးလည္းရလာသည္။ ယခုလိုအခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မလုိေနသည္က အခ်စ္ပင္ သို႕ေသာ တစ္ဘ၀လံုး အစစ္နဲ႕မေတြ႕ရေသာ ကၽြန္မသည္ အခ်စ္ကိုရွာေဖြလိုစိတ္မရွိေတာ့ေပ..။

          “ဟဲ့… အဲဒါ… ဆန္းသစ္ေအာင္မဟုတ္လား…”

“ဟုတ္တယ္ ဟုတ္တယ္… လွေနတာ မိန္းမနဲ႕ေတာင္မွားရတယ္…”
          ေျပာေနေသာစကားမ်ားကို ၾကားေနေပမယ့္ စိတ္ထဲတြင္သာ ကၽြန္မၿပဳံးေနလိုက္သည္။ ဆိုင္ထဲသို႕ အ၀င္တြင္…….

“ျမန္ျမန္လာပါ ေကာင္မရယ္… ညည္းကလည္း သည္မွာအကုန္လံုးေစာင့္ေနရတာ ေဖာ္ကင္ေတြေတာင္ ေညာ္ေကာင္းေနၿပီ……”(ဖင္ေတြေညာင္းေနၿပီလို႕ ကၽြန္မတို႕ဘာသာစကားနဲ႕ေျပာလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္)

“က်ဳပ္သိပ္ေနာက္မက်ပါဘူး ညည္းတို႕ကလည္း ကဲကိုကဲလြန္းတယ္….”

          ေျပာေျပာဆိုဆိုႏွင့္ ကၽြန္မ စိန္စိန္ ဘက္သို႕ၾကည့္လိုက္သည္။ စိန္စိန္၏ ေဘးတြင္ (၁၆)ႏွစ္အရြယ္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကိုေတြ႕ရသည္…။ စိတ္ထဲတြင္ သူေလးလည္း တို႕လိုပဲထင္တယ္…ဟု ေတြးမိလိုက္သည္…။

“မိစန္ ညည္းေဘးက ဘယ္သူလဲ….”

မိစိန္က သတိရေသာဟန္ျဖင့္….
“ဟယ္… လာရင္းကိစ္စကို ေမ့ေနတယ္.. ဒီလိုဟဲ့.. ညည္းကခု အဆင္ေျပေနေတာ့ သူ႕ကို ေစာင့္ေရွာက္ေပးလို႕ရမလား.. ညည္းဆီမွာလည္း ၀ိုင္းကူလုပ္ ပညာသင္ရင္းေပါ့…”

          ေကာင္ေလးပံုစံၾကည့္ရသည္မွာ ရုိးရိုးေအးေအးပင္….။ အသားျဖဴျဖဴႏွင့္ ေခ်ာသည့္ရုပ္ရည္ထဲတြင္ ပါ၀င္ေလသည္။ ေကာင္ေလးကိုၾကည့္ရင္း ကၽြန္မရင္ထဲ ဆစ္ကနဲ နာက်င္သြားေသးသည္။ ျမင့္ျမတ္ေသာ ေယာက္်ားဘ၀ကို ႏွစ္သက္ေပမယ့္ ကံကိုက ပါလာေသာအျဖစ္ႏွင့္ ကၽြန္မတို႕ဘ၀ကိုဆက္ေလွ်ာက္ေနရသည္။ ေနာက္ျဖစ္လာမည့္ ကေလးမ်ားအား မည္သူမွ် ကၽြန္မတို႕လို မျဖစ္ေစခ်င္ပါ။ ကၽြန္မတစ္ခ်က္ မ်က္ႏွာကိုတင္းရ်္……

“ေကာင္ေလး…နင္ဒီအလုပ္ကို ၀ါသနာတကယ္ပါလို႕လား….”

“ပါပါတယ္……..”

          ပံုစံၾကည့္ရတာေတာ့ မဆိုးေပ…။

“ေနပါဦး… သူကဘယ္ကလဲ မိစိန္…”

“က်ဳပ္နဲ႕ ေဆြမကင္း မ်ဳိးမကင္းထဲကပဲေလ…အိမ္ကထြက္ေျပးလာလို႕…. အိမ္မွာတူူတူေနတဲ့ သူ႕အစ္ကိုက သူ႕ကို သည္ပံုစံမျပင္ရင္…. သတ္မယ္ဆိုတာနဲ႕ ထြက္ေျပးလာတာ….”

“ျဖစ္မွျဖစ္ရေလ…ဒါဆိုလည္းက်ဳပ္ေခၚသြားလိုက္မယ္…. ၾကည့္ၾကည့္တာေပါ့….”

***************************************

          ထိုေကာင္ေလးေရာက္လာသည္မွာ….. တစ္လပင္ေက်ာ္ခဲ့ေလၿပီ။ ကၽြန္မႏွင့္ဆုိလွ်င္ သမီးအငယ္ဆံုးျဖစ္သည္။ ဆိုင္ရွိ သူ႕အေဖာ္မ်ားကလည္း ကူညီေတာ့ အဆင္ေတာ္ေတာ္ေလးေျပေန၏။ နာမည္က စိုင္းေအာင္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မသည္ ထိုေကာင္ေလးအား မိစိုင္းဟုပင္ေခၚသည္…။

          ညစဥ္ ကၽြန္မအခန္းထဲတြင္ စာရင္းမ်ားအား ကြန္ပ်ဴတာျဖင့္ ျပဳစုျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ မိစုိင္းလည္း အနားတြင္အၿမဲရွိသည္။ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕ ထိုင္ရတာေညာင္းသည္ႏွင့္ မိစိုင္းဘက္လွည့္ရ်္….

“မိစိုင္း နင္အဆင္ေျပရဲ႕လား…”

“ေျပပါတယ္ မာမီရဲ႕… မာမီ့ေက်းဇူး ဘယ္ေတာ့မွမေမ့ပါဘူး…”

“ရပါတယ္ေအ…. ငါတို႕ဘ၀ေတြက ဒီလုိပါပဲ..”

“ငါတို႕အခ်င္းခ်င္းမွ မကူညီရင္ ဘယ္သူကူညီမလဲ…နင္ရည္စားေတြဘာေတြမထားနဲ႕ေနာ္…. ”

          ရည္းစားအေၾကာင္း ကၽြန္မေျပာလိုက္မွပဲ မိစိုင္းမ်က္ႏွာေဖြးေဖြးေပၚမွာ ပန္းေရာင္သန္းသြားတာကို ကၽြန္မေတြ႕လိုက္ရသည္။

“မရွိပါဘူး…. မာမီရယ္…”

“ေအးဟယ္…ဒါဆိုလဲ ၿပီးတာပဲ….ကဲ…ငါလည္းအိပ္ေတာ့မယ္… ညည္းလည္းအိပ္ေတာ့….”

“ဟုတ္ကဲ့မာမီ…..”

          အိပ္ရာထဲတြင္လည္း ကၽြန္မေတာ္ေတာ္ႏွင့္ အိပ္မေပ်ာ္ေခ်။ လုပ္ငန္းအေၾကာင္းမ်ား ၊ ၊မိသားစုအေၾကာင္းမ်ား ၊ တပည့္အေၾကာင္းမ်ား…. စဥ္းစားရင္းႏွင့္ သန္းေခါင္းေက်ာ္ခဲ့ေသာ ညေတြဠည္း မ်ားလွၿပီ။

*************************************
          ဒီေန႕ေတာ့အလုပ္ကိစ္စမ်ား နည္းသည္ႏွင့္ ဆိုင္တြင္ပဲေနမည္ဟု ကၽြန္မစိတ္ကူးထားသည္။ ဘုရားရွိခိုး ၊ ဘုရားပန္းမ်ားကပ္ရ်္.. ဆိုင္ေအာက္သို႕ ဆင္းခ်ိန္တြင္….. မိစိုင္း ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ႏွင့္ ဆိုင္ေရွ႕တြင္ စကားေျပာေနသည္ကို ေတြ႕လိုက္ရသည္….။ ေကာင္ေလး၏ ပံုစံမွာ ေတာ္ေတာ္ဆင္(ေခ်ာ)၏။ ယခုေခတ္ ဂ်ေလဘီလုိလို ေခတ္ဆန္ေသာ ဒီဇုိင္းထဲက ျဖစ္သည္။ ဒီလိုမ်ဳိးေတြလည္း ကၽြန္မစိတ္မ၀င္စားေတာ့ေခ်။ ငယ္တုန္းကေတာ့ ရူးခဲ့ဖူးသည္။ ခုေတာ့ စိတ္ေတြကိုအားလံုးထိန္းထားရသည္။ တခါတရံ လြတ္ထြက္သြားခ်င္ေသးသည္။

“မိစိုင္း……”

          အသံခပ္ဆတ္ဆတ္ျဖင့္ ကၽြန္မေခၚလိုက္ၿပီး….. စကားေျပာေနေသာ ေကာင္ေလးအား ကၽြန္မမ်က္ေစာင္းတစ္ခ်က္ထုိးလိုက္သည္။ ေတာ္ေတာ္ဆိုေသာ ေကာင္ေလးျဖစ္သည္… ကၽြန္မကို မ်က္စိတ္တစ္ဖက္မွိတ္ျပသြားေသးသည္။ ခုေခတ္ ခပ္ငယ္ငယ္ေကာင္ေလးမ်ားသည္ ေၾကာက္ရမွန္းမသိေခ်။ ကၽြန္မစိတ္ထဲတြင္ ေတာ္ေတာ္ဆိုးေသာ ေကာင္းေလးဟု မွတ္လိုက္သည္။

“ဘာလုပ္ေနတာလဲ….”

“စကားနည္းနည္းေျပာေနတာပါ မာမီရဲ႕…”

“နင္ အဲသည္ေကာင္ကို ဖြာ(ႀကိဳက္)ေနတာလား……..”

“အဲလိုလည္းမဟုတ္ပါဘူး မာမီရယ္….”

“ညည္းငါ့ကို လိမ္လို႕မရပါဘူးေအ… ညည္းထက္ ထမင္းအရင္စားလာတဲ့သူပါ…. ေအးႀကိဳက္ရင္လညး္ႀကိဳက္ေပါ့ ဒါေပမယ့္ သတိေလးေတာ့ရွိေပါ့ေအ….”

“ဟုတ္ကဲ့ပါ မာမီ….”

          ၿပဳံးစိစိျဖင့္ မိစုိင္းလွည့္ထြက္သြားသည္ကိုၾကည့္ၿပီးူ ကၽြန္မ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်မိသည္။ ကိုယ့္လိုမ်ဳိး သူတို႕အားမခံစားေစခ်င္…. ငယ္တုန္းေတာ့ ရူးမိၾကမွာအမွန္ပင္။ ကၽြန္မတုန္းကလည္း ရူးခဲ့ဖူးပါသည္။

*********************************

          ခုတေလာ မိစုိင္းႏွင့္ထိုေကာင္ေလးအား ဆိုင္ေရွ႕တြင္ ခဏခဏေတြ႕ျဖစ္သည္။ မိစိုင္းဘာေတြ လုပ္ေနသည္ကို ကၽြန္မေမးျမန္းမိေသးေခ်….။ မိစုိင္းႏွင့္ေျပာေနသည္အား ကၽြန္မၾကည့္ေနေသာအခါ ထိုေကာင္ေလးသည္ ကၽြန္မအားတစ္ခ်က္ၾကည့္ရ်္ မိစိုင္းအားႏႈတ္ဆက္ကာ ထြက္သြားေလသည္။

          ညဘက္ဘုရားရွိခိုးၿပီး… မိစုိင္းဘက္သို႕ ကၽြန္မၾကည့္လိုက္ေသာအခါတြင ္ျပဳံးစိစိျဖစ္ေနေသာ မိစိုင္းကို ေတြ႕ရ၏။

“ဟဲ….မိစိုင္း ညည္းဘာေတြၾကည့္ႏူးေနတာလဲ…..”

“မဟုတ္ပါဘူး မာမီရဲ႕….”

“ဘာလဲ…ညည္းဟိုေကာင္ကို တကယ္စြဲလန္းေနၿပီလား…”

          ကၽြန္မလိုခ်င္ေသာအေျခမရမယ္မွန္းသိလ်က္ ေမးေနျခင္းကို ကၽြန္မရူးမိုက္ေနမွန္းသိသည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္မၾကားလိုက္ရေသာ မိစိုင္းဆီက အေျဖသည္………….
“သူက…အစိုင္းကို သိပ္ခ်စ္တာ မာမီရဲ႕….”

“ဟင္…. ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ…သူက ညည္းကို သိပ္ခ်စ္တယ္.. ဟုတ္ရဲ႕လားေအ…”

“သူကိုယ္တိုင္ ပါးစပ္ကေျပာတာေလ…မာမီကလည္း…..”

“ညည္း….သူ႕ကို ဘာေတြေပးထားေကၽြးထားေသးလည္း….”

“နည္းနည္းပါ မာမီရယ္…..”

“ေအး ေအးးးးးး ညည္းၾကည့္က်က္လုပ္ေနာ္… ေနာက္မွ လာငိုမျပနဲ႕ ဒါပဲ….”

          ၿပဳံးတံု႕တံု႕ျဖင့္ထြက္သြားေသာ မိစုိင္းအားၾကည့္ရင္း…… ကၽြန္မရင္ဘတ္တစ္ခုလံုး စူးနစ္နစ္တစ္ခု ျဖစ္သြားသည္………။

*****************************
          ကၽြန္မဆိုင္ကို ေရာက္စကတည္းက မိစိုင္းေပ်ာ္ေနသည္ကိုေတြ႕ရ်ိ ကၽြန္မစိတ္ခ်မ္းသာရသည္။ မိစိုင္းမွမဟုတ္ အားလံုးကို စိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္သည္။ လတ္တေလာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားတြင္ မိစိုင္းနွင့္ ထိုေကာင္းေလ တတြဲတြဲႏွင့္ ကၽြန္မေတြ႕ေနရသည္…။ ကၽြန္မမလိုခ်င္ေသာ အျဖစ္အပ်က္မ်ား ေရာက္မလာပါေစနဲ႕ ဟုပင္ ဆုေတာင္းေနရသည္…။

          “မာမီေရ……… မာမီေရ….. လုပ္ပါဦး……….”
          ဆူညံပြက္ေလာက္ရုိက္ေနေသာ အခန္းအျပင္က အသံမ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္မအိပ္ေနရာမွ လန္႕ႏိုးလာခဲ့သည္။

“ဟဲ့….ညည္းတုိ႕ကလည္း ဆူညံေနတာပဲ ဘာေတြျဖစ္ေနၾကတာလဲ…”

“အစိုင္း…အစိုင္း ဘာျဖစ္ေနၿပီလဲမသိဘူး……”

“ေဟ……”

          အစိုင္း၏ အခန္းထဲတြင္ ပက္လက္လန္ရ်္ ေမ့ေမ်ာေနလသည္…။ အစိုင္း၏ေဘးတြင္ အိပ္ေဆးဗူးအလြတ္တစ္ခုမွာ ပြင့္လ်က္သား…………..

          ေဆးရုံကုတင္ေဘးတြင္ ထိုင္ေနရင္းသတိမရေသးေသာ အစိုင္းအား ကၽြန္မၾကည့္မိသည္။ အစိုင္းျဖစ္ပံုကို သူမေျပာျပဘဲ ကၽြန္မသိႏွင့္ေနေလၿပီ….။ အစိုင္းသတိရလာေသာအခါ…

“မာမီ….အစိုင္းေလ…အစိုင္း….”

“မေျပာပါနဲ႕ေတာ့ ေကာင္မရယ္…ညည္းဖာသာ ေနေကာင္းေအာင္ေနပါ….ညည္းအေကာင္က ခုဆိုလစ္ေျပးၿပီ… ညည္းမွာလည္းကုန္ၿပီမဟုတ္လား…”

          ထိန္းထားသည့္ၾကားမွ ပါးစပ္ကထြက္သြားေသသည္…။ အစိုင္းကိုၾကည့္လုိက္ေတာ့လည္း…. ျဖဴေသာမ်က္ႏွာမွာ ျဖဴဆုတ္ျဖဴေလ်ာ္ႏွင့္ မ်က္ရည္မ်ားက်ေနသည္….။ မငိုနဲ႕ဟုထိန္းထားလည္း ကၽြန္မလည္း မ်က္ရည္မ်ားက်မိသည္…..။

       
   အစိုင္းေရ….ဘ၀မွာ လူတိုင္းက လိုခ်င္တဲ့ဘ၀ေတြရေနၾကတာမဟုတ္ဘူးေအ့…ညည္းသိလား…။ ညည္းလိုအျဖစ္မ်ုိးက က်ဳပ္တို႕လည္း ႀကဳံဖူးခဲ့ၿပီးၿပီ မျဖစ္လာေအာင္လည္းတားလို႕မွမရတာ…။ က်ဳပ္တုိ႕လည္း လူပဲ ခံစားခ်က္ရွိတာပဲေအ….။ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက က်ဳပ္တို႕လို လူစားမ်ဳိးဆိုရင္ ရီစရာလိုလို ရႊံစရာလိုလို ျဖစ္ေနၾကတာ….။ ဒီလိုဘ၀ႀကီးမ်ဳိးထဲမွာ လူေတာတိုးေအာင္ ရပ္တည္ႏိုင္ဖို႕ ညည္းလည္းႀကိဳးစားရမယ္… က်ဳပ္တို႕လိုလူစားမ်ဳိးဆီက ခ်ဴစား ကပ္စားတတ္တဲ့ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ေတာ့ ညည္းအသက္မေပးလုိက္ပါနဲ႕ေအ….။

          ႏႈတ္မွ ထြက္က်ခ်င္ေသာစကားမ်ားကို ကၽြန္မလည္မ်ုဳိအ၀တြင္ပဲ တံေတြးႏွင့္ၿမိဳသိပ္လုိက္သည္။ အစိုင္းအား လိုအပ္တာျပဳစုေပးရန္တပည့္တစ္ေယာက္အား ထားခဲ့သည္။ ကၽြန္မအလုပ္မ်ားအား လႊတ္ထားလို႕မျဖစ္ရ်္ ကၽြန္မေဆးရုံမွထြက္ခဲ့၏။

          ဘ၀ေတြ ဘ၀ေတြထဲမွ ကၽြန္မတို႕ဘ၀မ်ားသည္ လူရီစရာမ်ားျဖစ္ခဲ့လွ်င္………….။ ေရွ႕ဘ၀ကုသိုလ္ကံေၾကာင့္ ယခုဘ၀တြင္ ခံစားရသည္ဆိုလွ်င္ ယခုဘ၀ႏွင့္သာ ေၾကပါေစေတာ့ဟု ကၽြန္မဆုေတာင္းေနမိ၏။ လူအမ်ားၾကားတြင္ ၾကားေရာက္ေနေသာ ကၽြန္မတို႕သည္…… လူမ်ားေတြ႕လွ်င္ ေနာက္ေျပာင္တတ္ေသာ ကၽြန္မတို႕သည္…. လူအမ်ားအထင္ေသးေသာ ကၽြန္မတို႕သည္… တကယ္တမ္းဆိုလွ်င္ ကၽြန္မတို႕သည္လည္း လူသားတစ္ဦးပင္ျဖစ္ပါသည္……။ ထို႕ေၾကာင့္ ကံကိုေတာ့ ယိုးမယ္မဖြဲ႕ခ်င္ေတာ့ပါ………… မည္သို႕ပင္ဆိုေစ ကၽြန္မသည္ လူသားတစ္ဦးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပင္…..ျဖစ္သည္….။

ႀကိဳးစားပါဦးမည္။
ေအာင္မိုးသူ

1 comment:

  1. အားေပးသြားတယ္ေနာ္.........

    အစဥ္အျမဲအားေပးလ်က္..............

    မဂ်က္......

    ReplyDelete